Varukorg

Frequently Asked Questions

Produkter

När kommer denna produkten finnas åter i lager?

Om en produkt du önskar köpa är slut i lager kan du alltid bevaka den genom att klicka på knappen 'Bevaka produkt', då notifieras du via epost så fort produkten finns åter i lager.

Frakt

Hur spårar jag min order?

När du lagt din order mailar vi dig ett kolli-ID med spårningsinformation.
Spårbara försändelser spåras via antingen Servicepoint.se eller Postnord.se beroende på valt fraktsätt. Har du inte mottagit spårningsinformation kan du kontakta oss så skickar vi ut informationen på nytt. Kolli-ID erhålls endast på spårningsbara försändelser; DHL, MyPack, UPS, rekommenderat och varubrev.

Order

Jag glömde skriva mitt ordernummer i min Swish- eller banköverföring, vad ska jag göra?

Om du glömt skriva ditt ordernummer i din Swish- eller banköverföring, var god och maila oss ditt ordernummer, namn på avsändaren samt summan du betalat in, så letar vi upp och godkänner den manuellt. Skulle det vara några andra problem med din betalning kommer vi att kontakta dig angående det.

Konto

Behöver jag ett konto för att kunna handla?

Nej, det är inte nödvändigt. Du kan alltid handla som gäst hos oss, men genom att skapa ett konto kan du handla snabbare, se din orderstatus och få tillgång till din orderhistorik.